12:07 Творчий процес від бізнес – ідеї до бізнес – плану – ключовий елемент бізнесу. | |
Започаткування нової справи – річ ризикована і вимагає дуже відповідального ставлення. Це означає проведення клопіткої підготовчої роботи з вивчення всіх обставин, що визначають умови ведення нової справи. Бізнес – план є інструментом, який значно полегшує цю роботу, даючи можливість виявляти «слабкі» місця, ступінь ризику та перспективи нової справи. У разі започаткування високоризикованих справ бізнес-план дає змогу виявити непереборні перешкоди, вчасно зупинитись поки не були зроблені великі інвестиції в розвиток нової справи. Таким чином бізнес-план це :
Розробка бізнес-плану це одна справа, а його презентація означає спеціальну форму публічного його представлення заінтересованим фізичним чи юридичним особам з певною метою. У ВСП Ананьївський аграрно – економічний коледж УНУС щорічно проводяться конкурси, презентації, засідання круглого столу, конференції та інші заходи, які надають можливість студентам, як майбутнім спеціалістам бути конкурентоспроможними, розкривати свої здібності і уміння та вести справи без збитків в умовах жорсткої конкуренції на сучасному ринку. Завідувач кабінету « Менеджмент та маркетинг» Рирмак Г.І. провела конкурс на кращу презентацію бізнес-планів. Студенти зі спеціальностей «Бухгалтерський облік» та «Комерційна діяльність» заздалегідь самостійно обрали бізнес-ідею і від бізнес – ідеї перейшли до складання бізнес - плану та оформлення його презентації. Із вступним словом перед учасниками конкурсу, гостями і шановним журі про значення презентацій бізнес – планів виступила Г.І. Рирмак.. А потім почалося видовищне дійство, яке захопило усіх. Цікаві та насичені презентації примусили похвилюватися не тільки учасників конкурсу, а й уболівальників. З презентацією бізнес – планів виступили: - Кіріяк А., Тулейбич Л- бізнес-проект приватного підприємства «Смак» (піцерія); - Цигольник В., Бех В. – бізнес-проект з розведення бджіл у фермерському господарстві; - Грубов В., – бізнес-проект міні-ферми по вирощуванню страусів; - Закрижевська К. – бізнес-проект по вирощуванню кроликів; - Тимошенко Я., Хоптар Г. – бізнес-проект міні-цеху з виробництва морозива; - Ганчарук А, Пєнова К. – бізнес – проект перукарні «Престиж». Кредиторами та інвесторами в аудиторії виступили викладачі (журі) коледжу з різних дисциплін. На суд журі було представлено 6 презентацій бізнес-проектів: від реальних до фантастичних, від корисних до креативних, від екологічних до соціальних, від оригінальних до інноваційних. Оцінювався як сам бізнес-проект, так і його презентація. Представник кожної команди виступав в ролі підприємця, який презентував свій проект і прагнув підтвердити свою репутацію сучасного керівника, який має високий рівень комунікабельності, далекоглядності, вміє мислити, слухати інших і сформувати дієздатний колектив. Робота з підготовки до презентації довела, що студенти вміло спрямували всі свої дії на досягнення місії та цілей проекту. Адже потенційні кредитори та інвестори (журі-викладачі) мали можливість переконатися в тому, що кожна команда студентів реалізувала у своїх пошуково-творчій роботі професійні якості: ініціативність і цілеспрямованість; постійний пошук нових ідей, можливостей, новаторських рішень; готовність ризикувати в розумних межах;віра в свою підприємницьку ідею і в реальність досягнення очікуваних позитивних результатів. Викладачі (журі) коледжу надали високу оцінку роботі кожної з команд, а також одержали вичерпні відповіді на запитання:
В процесі презентацій студенти вміло використали теоретичний матеріал з різних дисциплін, який надав можливість зробити оригінальним художньо –наочний матеріал, продемонструвати зразки своєї продукції, а також використати фотографії, схеми, малюнки, таблиці, діаграми тощо. У процесі презентацій студенти пам’ятали постійно, що їх головна мета полягає в тому, щоб примусити потенційних інвесторів повірити у них та у їх команду. І їх мету було досягнуто. Викладачі, враховуючи публічну презентацію бізнес-проектів, сутність бізнесової ідеї , ділових якостей менеджерів фірм, розумовий компроміс між кредиторами та інвесторами, професійну компетентність студентів, їх кваліфікацію та широке використання економічних розрахунків, художньо оформлених моментів, дійшли висновку, що такий вид позааудиторної роботи сприяє формуванню та розвитку у студентів економічного мислення, творчого підходу до розв’язання виробничих проблем, індивідуального підходу до бачення перспектив розвитку даного виробництва або надання послуг, прагнення до самовдосконалення. Всі проекти були визнані гідними звання «Кращий» у різних номінаціях, жодна з ідей не залишилася без уваги. Учасники конкурсу отримали дипломи та нагороди:
Підсумовуючи почуте і побачене викладач-консультант по підготовці презентацій проектів Рирмак Г.І. подякувала всім учасникам за творчий підхід до підготовки презентації і оригінальність ідей та закликала присутніх студентів продовжити творчі пошуки.
Рирмак Г.І - викладач економічних дисциплін коледжу | |
|
Всього коментарів: 0 | |