Головна » Файли » Посібники |
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
Метою даного посібника є перевірка рівня отриманих знань студентами з питань теорії та практики страхування майнових інтересів юридичних і фізичних осіб та механізму надання страхових послуг за допомогою діагностичних засобів навчання з дисципліни «Страхові послуги». Матеріали посібника містять різні види тестових завдань та диктантів. Основна увага зосереджена на практичних навичках при розрахунках по наданню страхових послуг. Також подані кросворди і криптограми з різних тем дисципліни, які можна використовувати для контролю і оцінки теоретичних і практичних знань у різних галузях страхування. Посібник рекомендовано для викладачів і студентів спеціальностей економічного напряму . |
У посібнику висвітлюється досвід роботи куратора з студентською групою, як в період адаптації та і в подальшому процесі навчання і виховання. Куратор пропонує з власного досвіду планування виховної роботи, психолого-педагогічні формування дослідження, взаємовідносини при формуванні студентського колективу. Описаний досвід індивідуальної роботи зі студентами, форми правового виховання та організації самоврядування в групі, наведені зразки анкет, спостережень (аналізів), сценаріїв виховних годин, вечорів відпочинку, «Візиток» тощо. Висвітлено важливі моменти роботи куратора з батьками студентів. Рекомендовано для використання у навчальній та виховній роботі викладам, які призначені кураторами груп. |
Матеріали навчального посібника розкривають психолого-педагогічні основи ділових ігор, роль та місце навчальних ділових ігор в системі практичного методу навчання агентів з комерційних послуг. Представлений досвід роботи викладача Ананьївського державного аграрно-економічного технікуму з розробки, організації та проведенні ділових ігор на практичних і семінарських заняттях, та в позааудиторних заходах . Розкрито психолого-педагогічні умови удосконалення методики проведення ділових ігор. Рекомендовано викладачам економічного напряму ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації |