Головна » Файли » Діагностичні засоби навчання

Навчальник посібник для студентів з дисципліни "Мікроекономіка"
[ Викачати з сервера (11.02 Mb) ] 25.05.2016, 11:42

Вступ

 

Лекція як форма організації навчального заняття використовується у вищих навчальних закладах під час  вивчення різних дисциплін. Будується вона на основі інформаційно-монологічного методу подачі та пояснення матеріалу і організації пізнавальної діяльності студентів. При цьому викладач у систематизованій, доказовій та аргументованій формі словесно подає і пояснює навчальну інформацію, використовує відповідні наочні посібники, демонстраційний експеримент та інші засоби навчання.

Мікроекономіка є однією зі складових сучасної економічної теорії – фундаментальної суспільної науки про вибір раціональних способів використання обмежених ресурсів для задоволення матеріальних потреб людини і суспільства в цілому.

Мікроекономіка вивчає поведінку індивідуальних господарських суб’єктів в різних ринкових структурах. Центральними суб’єктами мікроекономічних  досліджень є споживач і фірма. Об’єктом вивчення мікроекономіки є поведінка мікроекономічних суб’єктів, тобто процес розробки, прийняття і реалізації рішень відносно вибору і використання обмежених ресурсів з метою одержання якомога більшої вигоди.

Лекційні заняття з дисципліни «Мікроекономіка» є головною інформаційною магістраллю у навчальному процесі технікуму, що сприяє засвоєнню системи  знань поведінки економічних суб’єктів у ринкових умовах, озброєння їх універсальним інструментарієм прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання. Студенти оволодівають сучасною дисципліною, її методами,  проникають у глибини її основних проблем, логіку й методологію її розвитку і пізнають життєвий потенціал.

Однією з особливостей лекції є можливість викладача викласти у логічно систематизованій формі великий обсяг навчальної інформації. При цьому подача наукових фактів сприяє активізації уваги, мислення студентів, збуджує інтерес і внутрішню активність думки, створює умови для подальшого більш глибокого і самостійного вивчення навчального матеріалу. Під час слухання лекцій у студентів формується уміння слухати і усвідомлювати побачене і почуте, здійснювати  такі важливі розумові операції, як аналіз, синтез, порівняння тощо, це пов’язано з тим, що студенти знають, що викладач в кінці кожної лекції, використовує різні сучасні контролюючі засоби для визначення ступеня засвоєння лекційного матеріалу.

Творчість викладача при викладанні «Мікроекономіки» заклечається в тому, що для закріплення опрацьованого лекційного матеріалу він використовує різноманітні контролюючі  засоби, але при цьому обов’язковим є врахування контингенту студентів групи. Для закріплення опрацьованого матеріалу,  викладач надає можливість  студентам  обирати завдання з різною складністю: тестові завдання з обиранням варіанту відповіді; відповіді на контрольні питання в усній формі; практичні розрахункові, графічні та аналітичні завдання; криптограми з ключовими словами;  кросворди тощо.

Викладач має можливість оцінити знання студента використовуючи диференційований підхід до навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів.

Мета навчального посібника – надати допомогу викладачам економічних дисциплін в організації процесу сучасних дидактичних засобів навчання.

Даний матеріал укладено відповідно до програми дисципліни «Мікроекономіка» для економічних спеціальностей аграрних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації зі спеціальностей 5.03050702 «Комерційна діяльність» та 5.03050901 Бухгалтерський облік» затвердженої НМЦ 30 березня 2010 року.

Категорія: Діагностичні засоби навчання | Додав: AleksDoctor
Переглядів: 273 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar