Головна » Файли » Діагностичні засоби навчання |
[ Викачати з сервера (11.02 Mb) ] | 25.05.2016, 11:42 |
Вступ
Лекція як форма організації навчального заняття використовується у вищих навчальних закладах під час вивчення різних дисциплін. Будується вона на основі інформаційно-монологічного методу подачі та пояснення матеріалу і організації пізнавальної діяльності студентів. При цьому викладач у систематизованій, доказовій та аргументованій формі словесно подає і пояснює навчальну інформацію, використовує відповідні наочні посібники, демонстраційний експеримент та інші засоби навчання. Мікроекономіка є однією зі складових сучасної економічної теорії – фундаментальної суспільної науки про вибір раціональних способів використання обмежених ресурсів для задоволення матеріальних потреб людини і суспільства в цілому. Мікроекономіка вивчає поведінку індивідуальних господарських суб’єктів в різних ринкових структурах. Центральними суб’єктами мікроекономічних досліджень є споживач і фірма. Об’єктом вивчення мікроекономіки є поведінка мікроекономічних суб’єктів, тобто процес розробки, прийняття і реалізації рішень відносно вибору і використання обмежених ресурсів з метою одержання якомога більшої вигоди. Лекційні заняття з дисципліни «Мікроекономіка» є головною інформаційною магістраллю у навчальному процесі технікуму, що сприяє засвоєнню системи знань поведінки економічних суб’єктів у ринкових умовах, озброєння їх універсальним інструментарієм прийняття оптимальних господарських рішень за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання. Студенти оволодівають сучасною дисципліною, її методами, проникають у глибини її основних проблем, логіку й методологію її розвитку і пізнають життєвий потенціал. Однією з особливостей лекції є можливість викладача викласти у логічно систематизованій формі великий обсяг навчальної інформації. При цьому подача наукових фактів сприяє активізації уваги, мислення студентів, збуджує інтерес і внутрішню активність думки, створює умови для подальшого більш глибокого і самостійного вивчення навчального матеріалу. Під час слухання лекцій у студентів формується уміння слухати і усвідомлювати побачене і почуте, здійснювати такі важливі розумові операції, як аналіз, синтез, порівняння тощо, це пов’язано з тим, що студенти знають, що викладач в кінці кожної лекції, використовує різні сучасні контролюючі засоби для визначення ступеня засвоєння лекційного матеріалу. Творчість викладача при викладанні «Мікроекономіки» заклечається в тому, що для закріплення опрацьованого лекційного матеріалу він використовує різноманітні контролюючі засоби, але при цьому обов’язковим є врахування контингенту студентів групи. Для закріплення опрацьованого матеріалу, викладач надає можливість студентам обирати завдання з різною складністю: тестові завдання з обиранням варіанту відповіді; відповіді на контрольні питання в усній формі; практичні розрахункові, графічні та аналітичні завдання; криптограми з ключовими словами; кросворди тощо. Викладач має можливість оцінити знання студента використовуючи диференційований підхід до навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів. Мета навчального посібника – надати допомогу викладачам економічних дисциплін в організації процесу сучасних дидактичних засобів навчання. Даний матеріал укладено відповідно до програми дисципліни «Мікроекономіка» для економічних спеціальностей аграрних ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації зі спеціальностей 5.03050702 «Комерційна діяльність» та 5.03050901 Бухгалтерський облік» затвердженої НМЦ 30 березня 2010 року. | |
Переглядів: 273 | Завантажень: 10 | |
Всього коментарів: 0 | |